Serious game van Ranj in de prijzen

Het Rotterdamse Ranj tilt serious gaming naar the next level.

Ranj heeft in de afgelopen dagen in Frankrijk een E-virtuoses Award en in eigen land een SAN Accent gewonnen met een serious game die voor werving en selectie van advocaten wordt ingezet.

Het in serious gaming gespecialiseerde bedrijf liet daarbij zeer grote partijen en personeelswervingscampagnes achter zich.

 De SAN Accent is de enige communicatie vakprijs van adverteerders voor adverteerders. De juryteams bestaan uit ruim 240 marketing- en communicatie-professionals uit het bedrijfsleven.

Eerder won The Game al de prestigieuze game vakprijs European Innovative Games Award en nog een aantal andere prijzen.

Creatief directeur Marcus Vlaar beschouwt de prijs als een bevestiging van de opmars van de inzet van serious gaming in het bedrijfsleven. Hij merkt op dat er door krapte in bijvoorbeeld de zorg, ICT en technologie sector een toenemende vraag is naar onderscheidende oplossingen op het gebied van recruitment.

Lees ook:Dr. Feel Good
Lees ook:Knap staaltje Nederlandse innovatie beloond!
Lees ook:Betere advocaten dankzij serious games
Lees ook:Emile Ratelband presenteert Pecha Kucha avonden autobranche
Lees ook:In-game advertising in een notendop

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.