Categorie: "Succesverhalen"

Klanten van je laten houden…

Wat zorgt ervoor dat een klant met een glimlach je bedrijf of winkel uitloopt of de hoorn weer op de telefoon legt? Ik geef je graag vijf tips voor tevreden klanten.

1) Biedt de dingen anders aan. Het is lastig om je te onderscheiden in een markt, waarin iedereen min of meer hetzelfde product aanbiedt. Ga toch op zoek naar een manier om met je ‘hoofd boven het maaiveld uit te steken’. Wees creatief. Denk aan het organiseren van een leuk event of een ludieke actie.

2) Beloon je trouwe klanten. In de jacht naar nieuwe klanten, zou je bijna je trouwste klanten vergeten. Zij zijn het beste reclamebord naar de buitenwereld en zorgen voor je basisinkomsten. Zorg ervoor dat je ze niet uit het oog verliest en beloon ze voor de samenwerking. Een lunch, een verjaardagskaart of een leuke attentie met Pasen. Het zit ‘m vaak in kleine dingen die veel waardering opleveren.

Hjitte oaljekoeken!

image_phpxWAQ3TAmateur voetbalvereniging GAVC in het prachtige dorp Grou te Friesland is vanaf maandag t/m donderdag niet aflatend 24/7 met de hjitte oaljekoeken (hete oliebollen) bezig in de kleedkamer van de kantine en is daarna 13.000 euro rijker.