Zakelijke etiquette voor dummies

In onze snelle maatschappij is etiquette belangrijker dan ooit.

Vooral in het bedrijfsleven, waarin wordt verwacht dat je representatief en zelfverzekerd bent, is het van essentieel belang om te weten hoe je met anderen omgaat.

Het boek Zakelijke etiquette voor Dummies geeft allerhande praktische tips volgens de nieuwste regels van de zakelijke etiquette. Bijvoorbeeld bij het schrijven van een mail, het voeren van een telefoongesprek en een gesprek.

Daarnaast uiteraard tips over kleding en gedrag tijdens meetings, diners en uitstapjes. Er wordt ook aandacht besteed aan het aanpakken van ethische dilemma’s, op een goede manier kritiek leveren en zakendoen over de landsgrenzen.

Bron: persbericht Zakelijke etiquette voor Dummies

Lees ook:Tips om doeltreffend en opbouwend kritiek te geven
Lees ook:‘Duurzame’ kledinglabels niet geliefd
Lees ook:Flirtend de vergadering in
Lees ook:Professioneel bellen met je mobiele telefoon
Lees ook:Netwerken werkt!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.