De Hema is niet te missen

hemaHet European Institute for Brand Management heeft dit jaar voor de derde keer weer een leuk onderzoek uitgevoerd: het onmisbaarheidsonderzoek. Het bedrijf dat volgens 76% procent van de Nederlanders echt onmisbaar is, is de Hema.

Dit warenhuis wordt gevolgd door de Blokker met 72% en de Kruidvat met 71%. De TNT Post blijkt ook redelijk onmisbaar te zijn met 62%. Zou niet raar zijn als die laatste aankomende week in ‘onmisbaarheid’ stijgt, gezien de geplande stakingen. Het EURIB concludeert zelfs dat de Nederlanders hun vertrouwde postbodes gewoon niet kwijt willen. Nederlandse mannen en vrouwen verschillen wel in hun waardering van onmisbaarheid. Het NOS Journaal staat als merk bij de Nederlandse mannen met 71% bovenaan, het Kruidvat doet het bij de Nederlandse vrouwen het beste.

 

http://www.marketingonline.nl/nieuws/bericht/hema-weer-meest-onmisbare-merk/

Lees ook:Kruidvat begint beloorlog
Lees ook:Drogisterijketen Kruidvat heeft beste folder
Lees ook:Ik verveel me… zullen we daten?
Lees ook:Nettolonen in 2011 omhoog, werkgeverslasten ook
Lees ook:Mannen zonder werk vaak ook zonder partner

Eén reactie op “De Hema is niet te missen

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.