Ik kreeg zojuist een heel leuk persbericht in handen. Het gaat over de introductie van een nieuw bier. De manier van lanceren vind ik erg origineel!
Als marktleider onder de speciaalbieren roept PALM alle liefhebbers van het goede leven op mee te doen met PALM’s Bourgondisch Raadsel en de naam van het nieuwe PALMke te raden. Het nieuwe bier nog ‘zonder naam’ heeft volgens zeggen een lichte amberkleur, een frisse smaak door de nieuwe hopsoort Nelson Sauvin en een alcoholpercentage van 4,6%.
Via www.facebook.com/palmbier kunnen bierliefhebbers hints ontvangen en een mogelijke naam insturen. Uit alle inzendingen komt een top-3 naar voren. Daar kan vervolgens op gestemd worden. De Bourgondiër die de naam weet te raden, maakt o.a. kans op een Bourgondisch weekend in België, inclusief een bezoek aan de PALM brouwerij. Proost!
Lees ook:Weg met het kantoor, lang leve het Werkhuis
Lees ook:Vermijd letterlijke URL in nieuwsbrieven
Lees ook:Duurzame palmolie in de supermarkten
Lees ook:Museumpje pakken in het nieuwe jaar
Lees ook:Grolsch vervangt kapotte koelkasten