Bol.com nu ook in huishoudartikelen

Bol.com kiest de rechtstreekse aanval op Blokker, Mediamarkt en BCC door uitbreiding van het bestaande assortiment met huishoudelijke artikelen zoals stofzuigers, elektrische tandenborstels en scheerapparaten.

Rasondernemer Daniel Ropers is duidelijk in zijn ambitie: “we willen de beste winkel voor huishoudartikelen worden”. Bol.com werd groot door de online verkoop van boeken en CD’s. De strategie is gebaseerd op een tweetal pijlers: ‘een groter assortiment’ en ’10 tot 15 procent lagere prijs’ dan de concurrenten. Deze strategie paste hij ook toe bij de verkoop van speelgoed, waarmee Bol.com in 2009 startte. Dat is een doorslaand succes geworden.

Met de krachtige online marketingaanpak van Bol.com is ook dit avontuur er een, waarvan we zeker nog het nodige  zullen horen.  

Bron: www.volkskrant.nl

Lees ook:Bol.com gooit verkoopstrategie om
Lees ook:Albert Heijn versus Hema
Lees ook:Beoordeel MKB-beleid gemeenten
Lees ook:RTL opent webshop
Lees ook:Wehkamp eerste online verkoper van elektrische auto’s

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.