Online windowshoppen neemt vlucht

digital-divide-free-computersWederom de bevestiging dat een goede online (communicatie)strategie voor bedrijven steeds belangrijker wordt. De consument kijkt steeds vaker eerst online wat er te koop is voordat hij of zij daadwerkelijk een fysieke winkel binnenstapt. Thuiswinkel.org en het Hoofdbedrijfschap Detailhandel (HBD) constateren dat 50% van de Nederlanders eerst online gaat windowshoppen voordat er daadwerkelijk iets aangeschaft wordt in de werkelijke `3D` wereld. Vooral de zoektocht naar prijs en productspecificaties gebeurt online.

Lees ook:Innovatieve ondernemers winnen
Lees ook:Kleine winkels zijn trend voor 2010
Lees ook:Hoezo verplicht lid als ondernemer?
Lees ook:Op markt is groentekraam populairste
Lees ook:Nederland actiefste online retailland

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.