Slimmer werken door ‘Lifehacking’

Ik kwam weer een mooie term tegen: ‘Lifehacking’. Volgens de literatuur is dit de kunst om efficiënter en slimmer te werken en te leven.

Misschien kun je het beter omschrijven als een mix van timemanagement, kennismanagement en persoonlijke ontwikkeling. Door alle informatie waarmee we allemaal dagelijks overspoeld worden, te organiseren en te filteren, houd je uiteindelijk tijd over.

Interessant boek in dit kader is 175 lifehackingtips. Dit makkelijk leesbare boek biedt 175 handige tips, waaronder ‘Snel een contact zoeken in Outlook’ tot ‘Beter leren onthouden’ en ‘Werk besparen met slimme documenten’.

Lees ook:Werknemers op zoek naar werkplezier
Lees ook:Zappend door ego’s en gebreken
Lees ook:Geld voor slimme elektriciteitsnetten
Lees ook:MKB kan snel 15% besparen op energiekosten
Lees ook:Zijn we op weg naar een derde Gouden Eeuw?

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.