80% klanten autobedrijf wordt niet verrast

In mijn laatste talkshow hadden mijn collega en ik Ernst Gleijm, de commercieel directeur van Innovam te gast. Een van de grotere kennisinstellingen van de autobranche. Innovam heeft onderzocht hoe het met de gastvrijheid van autobedrijven gesteld is. Niet best, zo blijkt!

Zo geeft 80% van de ondervraagden aan dat ze niet door het autobedrijf op geen enkele wijze aangenaam worden verrast…hoe is het mogelijk….Bekijk hieronder het hele interview.

Toch zijn er ook heel wat bedrijven uit de autobranche en ook autobedrijven die wel erg goed weten hoe ze de potentiële klant (online) moeten benaderen en verrassen. Had daartoe ff klein testje uitgezet op Twitter. Super scherp waren ze:-) In de volgende blog meer.

Lees ook:Autobedrijven beoordelen via autobedrijf.tevreden.nl
Lees ook:Digibetisme autobedrijven grotere bedreiging dan crisis
Lees ook:Rabobank: 20% automotive bedrijven maakt altijd verlies
Lees ook:Nieuw vakblad voor de autobranche
Lees ook:Snelle twittertest autobranche toont twittertoppers

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.