Hoe is het gesteld met de dienstverlening in Nederland?

NOS nieuws meldt vanmorgen dat de Rijksuniversiteit Groningen een grootschalig wetenschappelijk onderzoek heeft verricht onder 5.000 consumenten over de dienstverlening bij bedrijven in zeven sectoren.

Zeer opmerkelijk is dat T-Mobile daarbij het beste uit de bus komt. Ja, je weet toch nog wel? Dat akkefietje op Twitter van Youp van het Hek over T-Mobile? Het bedrijf was eventjes het mikpunt van zijn spot. Blijkbaar denkt een aantal consumenten daar echt anders over. Warenhuizen als de Bijenkorf en de Hema scoren ook goed. De bedrijven die het slechtst scoren op dienstverlening, zijn die uit de banken- en openbaar vervoersector. In vergelijking tot vorig jaar vinden de ondervraagde consumenten de service hiervan hard achteruit gegaan.

http://nos.nl/artikel/201585-slechte-service-bij-ov-en-banken.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+nosjournaal+%28NOS+Journaal+Nieuws%29

Lees ook:Retailers maken te weinig gebruik van Facebook
Lees ook:De Hema is niet te missen
Lees ook:Drogisterijketen Kruidvat heeft beste folder
Lees ook:iDeal slaat niet aan in buitenland
Lees ook:140-jarige Bijenkorf komt met glossy

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.