The Social Compass: richtlijn voor merken

Social Media goeroe Brian Solis publiceerde nog geen week geleden weer een fantastisch goede ‘infographic‘: The Social Compass. Een soort richtlijn om merken, ofwel producten en diensten, te kunnen verbinden met diverse media, spelers in het veld, emoties en dergelijke. Je leest het kompas vanuit het midden naar buiten toe. Uiteraard kan het ook andersom, om eerst ideeën via de buitenwereld op te doen voordat je een merk introduceert.

Via Solis’ blogbericht op www.socialmediatoday.com kun je precies lezen wat met elk element in het kompas bedoeld wordt. Hieronder een weergave van The Social Compass.

http://socialmediatoday.com/briansolis/261355/social-compass-gps-adaptive-business

Lees ook:Hoe social media bedrijven versterken
Lees ook:Bereken je social media mediawaarde met Argyle Social
Lees ook:Social media voor B2B: vertrouwen, dialoog en inhoud
Lees ook:Boek bedrijfsmatig succes met social media
Lees ook:Haal meer uit je social media

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.