Categorie: "Evenementen"

Sloop- en afvalverwerkingsbedrijf Van den Hadelkamp geeft anti-crisis feest

 

Wat een goed idee! Van den Hadelkamp Oudewater BV , een bedrijf dat zich voornamelijk met sloopwerk en afvalrecycling bezig houdt, gaf ter ere van haar vijfendertigjarige jubileum een zeer groot feest. Ondanks de economisch mindere tijden, heeft het bedrijf vertrouwen in de toekomst en weigert in alle toonaarden om te gaan doemdenken en wil juist weer meer optimisme zien en stimuleren in bijvoorbeeld de bouwsector. Vandaar dat Van den Hadelkamp honderden van haar relaties uitnodigde op een mooi anti-crisisfeest.

Vertrouwen
Niek van den Hadelkamp, directeur en mede-eigenaar Van den Hadelkamp Oudewater: “Uiteraard hebben we onszelf afgevraagd of we een feest van deze omvang wel moesten geven in deze economisch onzekere tijden in de markt. We hebben echter toch bewust besloten om ons jubileum wél met iedereen te vieren om zo al onze klanten en relaties extra te bedanken voor de afgelopen jaren. De grootste bedreiging op dit moment is dat we met elkaar gaan doemdenken. Dan blijft het vertrouwen in het herstel van de market en daarmee de stijgende lijn qua bestedingen helemaal uit. Vandaar toch dit anti-crisis feest. Je zag ook echt tijdens het feest al dat het werkte. Er zijn weer veel nieuwe dwarsverbanden ontstaan tussen diverse bedrijven onder het genot van een hapje en drankje en live muziekje. Ook hebben mensen nu eens ons bedrijf in de volle breedte gezien. Tijdens de rondleiding werd duidelijk dat er met ons hypermodern machine- en wagenpark, volledig geautomatiseerd kantoor en eigen opleidingscentrum een stevig fundament ligt om hen ook in de toekomst goed van dienst te kunnen zijn.”

Hout snijden
Philip van den Hadelkamp, directeur en mede-eigenaar Van den Hadelkamp Oudewater: “Dit 35-jarig jubileum is een kroon op het werk van ons familiebedrijf. Het is het bewijs dat ons motto ‘Kwaliteit wint de strijd’ ook echt hout snijdt. Ook de komende jaren blijven we hier trouw aan. Door kwaliteit te blijven combineren met duurzaamheid, een juiste schaalgrootte en een grote dosis klantvriendelijkheid zien we, ondanks de dalende markt, ook de komende 35 jaar met vertrouwen tegemoet. Sterker nog, we zien nog vele kansen.”

Van den Hadelkamp
Van den Hadelkamp in Oudewater is een begrip in Nederland op het gebied van sloopwerken en afvalrecycling. Het bedrijf is op 1 juli 1977 opgericht door Nico en Anneke van den Hadelkamp. De onderneming is gestart als sloopbedrijf maar uitgegroeid tot afvalverwerker in de breedste zin van het woord. Duurzaamheid en kwaliteit staan centraal bij de bedrijfsvoering. Tien jaar geleden namen de zonen Philip en Niek van den Hadelkamp het bedrijf over van hun ouders. Het bedrijf hanteert als motto ‘kwaliteit wint de strijd’ en kent nog altijd een sterke groei. Het terrein in Oudewater waar Van den Hadelkamp is gevestigd strekt zich uit over 2,4 hectare.

Het wagenpark is modern, er is een eigen broninstallatie op het terrein, een eigen wasplaats, waaronder ook een bandenwasplaats en op diverse plaatsen zijn vloeistofdichte vloeren aangelegd. Er worden ook trainingen en cursussen gegeven zodat de gespecialiseerde en gekwalificeerde medewerkers altijd op de hoogte zijn van de regelgeving. Vaak is het namelijk op het werk zelf improviseren geblazen. Van den Hadelkamp is VCA gecertificeerd, heeft het SCA procescertificaat asbestverwijdering (SC 530) en het procescertificaat Vakkundig Slopen (BRL SVMS-007). De aanpak is gericht op hergebruik van materialen en grondstoffen, die deels ook zelf verhandeld worden door de onderneming. Scheiding van het afval vindt plaats op het eigen terrein. Bruikbaar materiaal wordt er uitgehaald om hergebruikt te worden.”

Voorlichting over pesten via een rapper en een herdershond

De Amsterdamse rapper Diggy Dex rapt vandaag tijdens de lancering van het boekje ‘Pesten is niet fijn’.

Ik kwam een persbericht tegen van een mooi initiatief en wilde dit natuurlijk even delen op mijn blog!

‘Pesten is niet fijn’, van uitgeverij Heart’s Desire, vertelt het waargebeurde verhaal van de herdershond Beauty. De viervoeter zat elf maanden opgesloten. Hierbij werd ze tot op het bot vernederd en gepest, omdat ze niet mooi genoeg was.

De herdershond werd na deze helse periode opgevangen door de schrijver van het boekje, Reinier Boulogne. Voor het eerst kon de hond toen van haar vrijheid genieten. Spelenderwijs leerde Beauty weer omgaan met mensen en andere honden.

Het educatieve verhaal van Beauty legt uit dat kinderen kunnen ophouden met pesten en dat wanneer je het weer goed maakt met elkaar je ook weer leuk met elkaar kunt omgaan.

Rapper Diggy Dex vond het zo’n goed verhaal dat hij graag meewerkt aan de kick off van het boekje. Hij hoopt dat door het boekje kinderen eindelijk inzien dat pesten niet cool is.

‘Pesten is niet fijn’ is een voorleesboekje voor kinderen vanaf 4 jaar en grote mensen tot 100 jaar. Het boekje is te bestellen via de website www.pestenisnietfijn.nl

 

Athlon toont vandaag de perfecte leaseauto

Wat is nou de perfecte leaseauto? Die vraag is natuurlijk niet zomaar te beantwoorden. iedereen heeft hier zo zijn of haar eigen gedachtes of wensen bij! Belangrijke factoren zijn vaak wel: een goede uitstraling, duurzaamheid, redelijke prijs, comfort, goede wegligging en voldoende ruimte! Welnu, ik heb ‘m gevonden denk ik!

The ING automotive aftersales battle

De strijd in het bedrijfsleven in de aftersales lijkt zich enorm te verscherpen. Ook in de autobranche. Partijen die van oorsprong daar niets te zoeken hadden, melden zich ineens bij de klant als zijnde het beste adres. De strijd op het gebied van onderhoud en reparatie is daar echt  nu de omzet op de verkoop van auto’s al langere tijd onder druk staat.  ING heeft er een onderzoek aan besteed.

Top relatieevent: Porsche & Candy Dulfer

Als je een relatieevent organiseert voor je relaties en deze valt ook nog een keer op een van de mooiste zaterdagen van het jaar qua zonnestralen, dan moet je wel echt wat te bieden hebben, wil je je relaties blij maken. Een pracht voorbeeld daarvan heb ik zaterdag jongstleden meegemaakt in club Dauphine in Amsterdam.

Het was een prachtige zonnige dag en niet echt een dag om naar binnen te gaan. We hadden echter een invitatie gekregen van Porsche om naar de prelaunch te komen van de CD van Candy Dulfer. Nog voordat de muziekpers de CD te horen kreeg. Tja, dat is toch te bijzonder om voorbij te laten gaan.

Bleek ook een nog groter feest dan verwacht. Samen met o.a. de producer van de Black Eyed Peas ontstond er een perfecte, opzwepende sfeer. Bovendien kregen we ook nog een uniek exemplaar van de CD in handen, gesigneerd en wel.

Kortom, geen moment aan de heerlijke zon buiten gedacht. Wel aan het gegeven dat als je wat doet als bedrijf voor je relaties, je inderdaad altijd moet overperformen bij een relatieevent. Anders werkt het als een boomerang terug. Zorg voor iets unieks, zorg voor een primeur, zorg voor steengoede muziek. Dan komen er altijd vrolijke noten terug naar jou als bedrijf. Zo ook deze blog. Dankjewel Porsche! Dankjewel Candy Dulfer!

NK Autotrek ‘in trek’ bij ons Nederlanders

Het NK Autotrek is populair in Nederland! Per editie stijgt het aantal deelnemers en toeschouwers. Donderdag 22 september staat de stad Venlo in het teken van de 9e editie van het NK Autotrek in 2011. Bij het Firezone tankstation aan de L.J. Costerstraat 3B op industrieterrein De Veegtes, zullen zowel dames als heren strijden om de titel ‘wie trekt er het snelst een Citroën C1 over een afstand van 25 meter?’.