Oud is out?

Een derde van de Nederlandse bedrijven maakt zich niet druk over het wegvloeien van ‘ervaringskennis’  door de vergrijzing.

Er zijn hiertegen dan ook nog geen maatregelen getroffen. Dat blijkt uit onderzoek van Improvels. Ik vind dat opvallend omdat dit jaar, door de uitstroom van de zogenaamde ‘babyboomers’,  het verloop sterk zal toenemen. Nu het nog kan, moet je ervoor zorgen dat je de aanwezige kennis is je bedrijf verankert.

Doe je dit niet, dan bouw je aan een kennistekort en zet je je daarmee ten opzichte van je concurrent op achterstand.  En dat is een slechte ontwikkeling in een economie die zich steeds meer tot kenniseconomie ontwikkelt!

Lees ook:Klusbedrijven niet geraakt door de verhoging van de BTW
Lees ook:Bedrijven niet klaar voor moderne vaders
Lees ook:ADV: Een internationaal netwerk opbouwen in 12 maanden.
Lees ook:Groeidividend gewenst
Lees ook:Maandplaats hoopt op klanten Marktplaats

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.