Nieuw concept: PennyGood

Ik wil jullie laten kennismaken met PennyGood, een nieuw concept waarmee webshops meer beleving kunnen toevoegen aan hun propositie en tegelijk hun MVO beleid scherper kunnen invullen.

Het werkt eenvoudig. De aangesloten webshops willen een goed doel steunen, maar wel samen met de consument.

Klanten die een bestelling plaatsen, krijgen geen standaard bedankt pagina te zien, maar ze kunnen hun stem uitbrengen op een goed doel. Zij kiezen één goed doel uit een viertal doelen. Interactief, overzichtelijk en snel.

John van der Wal presenteerde zijn concept als primeur op een van de Pecha Kucha avonden van Automotive Insiders. Ik heb er hoge verwachtingen van als het het proces van aankoop maar niet teveel verstoort.

Meer info vind je op : www.pennygood.nl. En bekijk natuurlijk onderstaand filmpje dat ik tijdens de Pecha Kucha avond van John heb gemaakt:

Lees ook:Pecha Kucha in Utrecht – a night to remember!
Lees ook:Emile Ratelband presenteert Pecha Kucha avonden autobranche
Lees ook:Grootste onafhankelijke netwerk in autobranche overgenomen
Lees ook:Goede doelen kunnen rekenen op Nederlandse ondernemingen
Lees ook:Rabobank: 20% automotive bedrijven maakt altijd verlies

Eén reactie op “Nieuw concept: PennyGood

  1. John van der Wal

    Wat fantastisch dat jullie hier een bericht over plaatsen.Een aanvulling over de opmerking over mogelijke verstoring bestelproces. Het concept is doorontwikkeld. Klanten brengen hun stem uit na afronding van de bestelling. In plaats van de saaie bedanktpagina, brengen kunnen zij hun stem uitbrengen op het goede doel. Webshop hoeft alleen maar een code op te nemen.

      /   Beantwoorden  / 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Naam

Website

Het kan vijf minuten duren voordat nieuwe reacties zichtbaar zijn.